Levertijd & verzendkosten

Na het plaatsen van uw bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen van standaard borduur en stickerwerk worden binnen 5 werkdagen verzonden ( bij voorradig materiaal). Op maat/ontwerp gemaakte items zullen wat meer tijd in beslag nemen, en zal in overleg met u besproken worden wanneer deze uitgeleverd worden.

Overige producten:

Deze zullen zodra u de bestelling afgerond heeft direct verwerkt gaan worden, en zullen normaal gesproken binnen 3 werkdagen naar u onderweg zijn.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd.

Levering verloopt via de pakketbezorger van Parcel. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering tussen de 2 en 5 werkdagen plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Bedenktijd/retour

Producten die u via deze webwinkel koopt welke op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken via het contact formulier op onze website of te mailen naar dave@dve-trading.com

 

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar dave@dve-trading.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling betalen via Ideal.